پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 22 بهمن 1393

تلاش استکبار برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده است

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانستن الگوی بی‌بدیلی را به مردم آزادی‌خواه جهان ارائه دهد، گفت: تلاش‌های استکبار برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی بی‌نتیجه مانده و در سال‌های آینده شاهد گسترش این نور در جهان خواهیم بود.


به گزارش خبرگزاری فارس، سعید اوحدی با اشاره به بی‌نظیر بودن انقلاب اسلامی در طول تاریخ، گفت: بعد از صدر اسلام و بعثت پیامبر که علیه کفر و شرک و استکبار روی داد و پس از قیام عاشورا، انقلاب اسلامی ما اتفاق عجیبی بود که از تمام ابعاد معنای انقلاب واقعی را داشت.

وی ادامه داد: حرکت‌هایی در طول تاریخ صورت گرفته است اما این حرکت‌ها مقطعی بوده و نتوانسته تاثیرات خود را در جهان نشان دهد. به تعبیر امام خمینی (ره) «انقلاب ما انفجار نور بود» که رشد، حیات و تکامل را با تمام به جهان منتشر کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران آنقدر عظمت داشت که نور آن در دل مردم دنیا ایجاد شد و آنچه امروز در دنیا و در کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه و فلسطین در حال روی دادن است نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و به برکت نور آن است.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که بدون نام امام خمینی (ره) این انقلاب در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و به حق این ویژگی است که انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب‌ها متمایز کرده است.

اوحدی افزود: امروز هم مقام معظم رهبری به عنوان خلف معمار کبیر انقلاب، انقلاب را با عزت هدایت می‌کنند و با اینکه استکبار بسیار تلاش کرده است جلوی این انفجار نور را بگیرد اما با هدایت رهبر معظم انقلاب تاکنون موفق نشده است و در آینده نیز موفق نخواهد شد و در سال‌های آینده شاهد خواهیم بود که مردم جهان به برکت این انقلاب حرکت‌های زیادی را انجام خواهند داد.

روتیتر: انقلاب اسلامی الگوی مردم آزادی‌خواه جهان است